Denise Hulst

Marketing

Denise Hulst heeft 11 boeken geschreven en meer dan 60.000 boeken verkocht. Zij helpt jou bij het succesvol promoten van jouw boek met haar eigen ABC -methode: het opzetten van een auteursplatform waardoor je potentiele lezers bij je aanhaken en wildenthousiaste fans van je worden die staan te trappelen van ongeduld om je nieuwe boek te kopen als het eenmaal verschenen is. Zij is zakelijk auteurscoach en helpt auteurs, fictie en non fictie een succes van hun boek te maken.

goed boek

Crowdfund je boek en verkoop meer boeken

Waarom het crowdfunden van je boek slim is Een boek uitgeven kost geld. Tenzij een traditionele uitgever je boek uitgeeft. Maar laten we eens uitgaan van de gedachte dat je zelf de productiekosten van je boek draagt. Veel auteurs beknibbelen op onderdelen van het ‘maakproces’ van hun boek. Toch maar niet een goede redacteur want […]

auteursplatform

Achter elke succesvolle auteur zit een succesformule: de ABC- formule.

De A van AANTREKKEN en aanhaken Als auteur heb je in de eerste instantie maar één ding te doen naast het schrijven van je boek: potentiële lezers aantrekken. Om lezers aan te trekken moeten ze namelijk wel weten dat je er bent. Anders kunnen ze zich niet aan jou verbinden. Zorgen dat je zichtbaar wordt is dus […]

Een broertje dood aan boekmarketing?

Veel auteurs vinden boekmarketing niet leuk. Jij misschien ook niet. Je bent toch geen boeken gaan schrijven omdat je een onstuitbaar verlangen had om je eigen media manager te worden? Je bent schrijver geworden omdat je wilde schrijven. Omdat je een boodschap hebt. Kunstenaars willen kunst maken, acteurs willen acteren. Muzikanten willen muziek maken. Geen […]

auteurswebsite

Zo ziet de ideale auteurswebsite eruit

Je website is de basis van al je marketingactiviteiten. Zonder website geen boekpromotie in deze internetwereld. Prioriteit nummer 1 dus. Als je onderstaande stappen doorloopt kun je een goede website maken. Stap 1. Bepaal wat jij wilt dat jouw bezoekers doen als ze op je website komen Stel jezelf de volgende vraag: ‘Wat wil ik dat […]

Vind u het leuk mijn blogs te lezen? Schrijf u dan in voor de nieuwsbrief!